torsdag 5 januari

Klockan är kvart i tio (bra att jag skriver vad klockan är i varje inlägg som att ni inte kan se det över varje inlägg - whatevah) och jag har skjutit upp pluggandet till på söndag. Tur att jag har sån bra självdisiplin!! Jag har ju faktiskt glömt att säga grattis till en kär gammal vän som faktiskt fyller år idag. Nämligen underbara Adam fyller år idag. Våran allas Adam kisslovski (?) och det bör firas. Därför tog jag precis fram min ÄLSKADE eva & adam dvdbox som jag nu ska spendera kvällen med. Ska även göra mig lite frukost, mamma har köpt gott bröd och jag orkar inte vänta tills imorgon med att få smaka. Att vänta och längta är ju faktiskt det värsta som finns och just nu gör jag bådeoch och då pratar jag inte bara inte om en smörgås längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0