torsdag 5 januari



Jag och cilla satt i två timmar och pratade skit och kollade på gamla bilder - jättemysigt! Efter det åkte jag och hämtade mamma från stallet innan jag drog vidare till nästa hus på listan och la mig direkt i sängen och började zappa. Bara för att jag själv inte har 4059803 kanaler hemma så blir det vardagslyx när man kan spendera en hel eftermiddag framför topmodel. Men jag klagar inte. Nu är klockan halv sju och jag kom precis hem nu ska jag snart slänga i mig lite av min favoritmat innan det blir att spendera kvällen framför tvn och framför pluggandet. För imorgon kommer det vara full rulla hela dagen och jag längtar ihjäl mig.

Det är föresten snö ute igen vilket får mig att vilja göra om min systersrum till en öppenspis. Men det funkar ju inte.. Får nöja mig med badkaret och bastun än så länge. Eller?

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Mops, chihuahua och mamma till en prins ♥

Svar: Det är två väldigt olika raser, mopsen är mer en "första hund". Ganska enkel och alltid glad, gillar barn och så :) Chihuahuan är mer egen, har mer vakt och jakt i sig. Men båda är helt underbara enligt mig :)



Kram

2012-01-05 @ 19:09:21
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0