Tisdag 10 januari


Ser ni att jag har fixat en ny kategori " träning/kost " tänkte att jag kunde satsa lite. Idag gick träningen bra, lite seg då jag bara stod och chillade på löpbandet plus att jag glömde hörlurar. Men det var ett bra första pass, jag vill börja lugnt så att jag inte dödar mig. En joggingtur på 40 minuter kändes rätt lagom faktiskt. Jag har precis bokat mitt första pass till morgondagen och det blev ZUMBA. Mina förväntningar är SKYHÖGA och är det inte kul så skjuter jag mig själv.  (typ)

Nu ska jag göra mig något mellanmål. Är det något jag lärt mig under min tid som dotter till en som jobbar på viktväktarna så är att äta ofta och lite. Får se lite vad som finns i kylskåpet!

Kommentarer
Postat av: Hanna Abrahamsson

Svar: Ja, jag tyckte nästan den var snyggare i verkligheten :D satt perfekt!

2012-01-10 @ 15:58:49
URL: http://hannaabrahamsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur fick du jobbet du har?

2012-01-10 @ 16:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0