Onsdag 18 januari

Godmorgon babys. Idag är det onsdag och det känns rätt bra. Gick upp vid nio tiden och körde pappa in till stan. Nu sitter jag och äter frukost och har precis gjort lite morgon-träning. YEY. Senare idag ska jag till stallet och ta hand om min ponni. Jag funderar på om jag ska ut och gå med honom + hundarna eller om jag ska rida. Den som lever får se. Vid halv fyra ska jag iallafall träffa cecilia och fika lite och prata om allt och ingenting. Efter det blir det solning och Zumba pass - yey baby. Jag är as taggad trotts att jag har lite träningsvärk och VÄRSTA skoskavet. Jag har haft mina träningsskor i två år och först igår fick jag skoskav på ena foten. Funderar på om det var något som låg fel eller något - man vet ju aldrig. Nu ska jag fixa lite på rummet och lägga fram kläder till senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0