lördag 7 januari



Just nu känner jag att det är så himla mycket som jag vill göra och helst vill jag göra allt på en gång. Men jag har lovat mig själv att ta det lugnt under helgen och sen komma igång. Nu sitter jag iallafall och kollar lite på film. Har läst igenom plugget lite och gosat med mina hundar. Jag har även kollat runt på massa sol och skidresor. Jag är faktiskt väldigt sugen på att åka iväg på skidsemester. Men det kommer nog inte bli av detta året iallafall. *en tung suck* Något som lättar hjärtat är iallafall att mor och far snart kommer hem och att det står tacos på menyn. Och att de köper djungelvrål till mig på vägen hem. Det är det bästa som finns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0