Fredag 6 januari


godmorgon bitches. Klockan är... haha. nej det orkar jag inte med. Läs det över inlägget om du är intresserad. Hur som helst, har precus vaknat och ska snart göra mig världens frukost och slänga mig in i duschen innan det är dags att ut och gå med hundara, packa lite och fixa lite inför dagen. Halv ett drar jag och hämtar en fin vän sen drar vi vidare. Spännande! Solen skiner och det är PERFEKT väder. Igår sökte jag förövrigt världens bästa sommarjobb. Gú va hemlighetsfull jag är idag då. Kan kanske bero på att jag somnade vid 4 pga magsmärtor. Men idag är de näst intill borta! * segerdans * Drömde förövrigt att jag var med i Sex and the city inatt - fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0