VET NI!?!?!?!?!??!?!



JAG SKA GÅ PÅ BAAAAAL. JAG ÄR SÅ GLAD ATT JAG INTE VET VART JAG SKA TA VÄGEN. WOWOWOWOOWOWOOW.

HECTOR FRÅGADE MIG IDAG - GLAD TJEJ. JAG ÄR SÅ SJUKT TAGGAD!!!

HÄR ÄR MIN KLÄNNING PÅ BILD. MAMMA FÅR SKICKA DEN SÅ FORT HON KAN SÅ ÄR DET BARA ATT HÅLLA TUMMARNA PÅ ATT DEN HINNER KOMMA FRAM!!



NU SKA JAG PÅ FOTBOLLSMATCH OCH HEJA SOM BARA DEN. TROR MIN MAPLE VALLEY TRÖJA ÅKER PÅ. YEAH!

- har jag sagt att jag älskar hälsa- lektionerna?
OCH att jag har världens jävla träningsvärk.  tur att det är helg!

Kommentarer
Postat av: Hedda

AVIS.

ska du få en såndär corsage, på handleden du vet? åååh så fint!

2011-09-10 @ 12:32:07
Postat av: anna hagsell

fan vad gött med Bal älskling <3 när ska denna Bal ske då? :) <3 pusss

2011-09-11 @ 01:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0