Godnatt babys


här får ni en fin bild på dagens frukost. Jag tror faktiskt att jag ska börja strunta i att äta frukost. De har bara onyttig äcklig frukost här. Så istället kanske ta en banan eller något sånt. Hur som helst. Amazing race var SÅ sjukt kul. Men jag hinner inte berätta idag - för nu ska jag ta en dusch (borde egentligen göra matteläxa) och sen sova. Åh. jag svär - min säng här är skönast i världen. Imorgon är det skola som vanligt, musikal auditions, hänga med garret och sen kolla på cordells träning. Jag gillar usa. Ska försöka ut och gå/springa imorgon också - jag MÅSTE komma i balklänningen.


Föresten pappa och mamma om ni läser detta
- LEVER NI? jag har försökt få tag på er under hela helgen utan resultat *sad face*


michelle är väldigt bra hostmamma. Idag var hon och köpte skolgrejer till mig jättemycket fint. Då blev jag glad!
jag har blivit mer pratsam nu med familjen, och framförallt i skolan. Engelskan är oftast inget problem längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0