Fredag.


olle är mästerfotografen!


Hade en jättemysig torsdagskväll med min fina familj. Trodde jag skulle sova som en gris efter 43timmars vakenhet, men icke. Såfort vi gick och la oss kom febern och jag låg helt seriöst och frös som en gris medans jag var blöt av svett. FRÄSCHT. Idag är det fredag, pappa är påväg till london, olle är och jobbar på project, mamma är hos vetrinären med tuwa och tar bort en tumör och här sitter jag - ska snart åka och hämta de. Väskorna är upppackade och alla grejer är fixade. Jag är hemma på riktigt nu! Idag ska jag till skolan och kramas samt kolla på lunchkonsert, ta hand om min ponny, umgås x34 med min pojke, äta paussallad igen, köpa skor, lämna ut CVn på stan, ta in alla hästar i stallet, kolla på idol samt ut och äta med pojkvännen min.

Men först ska jag hoppa in i en dusch, kolla kläder på internet, skriva ut CVn och gosa med alwa.


Har förövrigt fått klagomål på min svenska - jag ska göra mitt bästa för att bättra den. Dock menade jag inte NEW YORK när jag skrev NEWARK. Newark är stället där flygplatsen är, ligger dock ganska nära New York, men det är inte samma sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0