läppstift

hej bloggen <3

 

jag kom nyligen hem från hopptävlingen, eller träning borde jag kanske mer kalla det. Hur som helst, han var duktig och jag var kall. Min fina pojkvän kom dit och kollade också - min hästpojke! Nu sitter jag här, har precis kommit ur den varma duschen och ska snart iväg en sväng. Nämligen så att candyland här i norrköping faktiskt lägger ner nu (rip) så nu har de utförsäljning av allt godis - en perfekt farsdag present tänkte jag! Ska även en sväng förbi systembolaget och fixa lite inför kvällen.

 

Ikväll blir det party med lite klasskompisar! Jag har varit pepp hela veckan, men idag känner jag mig lite sådär.. Hoppas det blir bättre snart och jag blir taggad. Måste hitta rätt outfit också....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0