sjukling

jaha. efter en lite för stressig helg ligger jag här nu i soffan och mår rätt dåligt faktiskt. Min fina pojkvän åkte och köpte festis till mig förut - synd bara att jag verkligen inte får upp den.. HAHAH. Blir som sagt hemma idag. Tänkte göra ett litet bildspel från helgens bravader, men pappa tog med sig min dator när han drog till köpenhamn. Så nu ligger jag här och kollar på pingu, planerar lite inför nästa helgs bravader och känner mig trotts allt väldigt glad. (skulle gärna vilja säga vad som händer nästa helg, men båda grejerna är överaskningar för människor som läser denna blogg så ni får hålla er tills dess!) Oj nu kom solen. om man kanske skulle gå en sväng med alwa?
Nästa helg är det även lite hästtävlingar som ska kollas på. åh kommer ihåg förra året, alla roliga och fina kort man tog!  Här är några:
puss babys

Kommentarer
Postat av: Eira

Från en underbar sida som heter weheartit.com :)

2011-05-16 @ 12:11:50
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0