lördag och psykisktsjuk


då var lördagen igång. eller nej.. det är ju fan söndag idag! Igår var jag iallfall på hästtävling, kammade hem en 3a plats på dressyren. Sen drog jag hem och stack ner till åbystallet och kollade på hästtävlingar innan olle kom och spenderade natten här. idag är det söndag (!!) vi stack upp tidigt och kollade på lite mer hästtävlingar, nu är han hemma och tvättar bilen och jag ska ut med hunden (endast alwa för wilma har gått och blivit halt.. ) innan jag ska träffa olle igen.
sen är de måndag, rätt nice ändå


juste! nu ska jag mejla tandläkaren - om ni ville veta (?!)

Kommentarer
Postat av: louise

hej!

Min blogg krånglade jättemycket så jag har nytt nu! Du får jättegärna byta ut länken från www.louisellarsson.webblogg.se till louiseellarsson.blogg.se så länkar jag dig där med :)

2011-05-09 @ 09:10:15
URL: http://louiseellarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0