KOSLÄPP.

jag har nog haft den bästa söndagen på mycket länge. Började med att jag fick bokstavligen dra upp olle ur sängen vid halv 9. (han är mer morgontrött än dig linn) Sen drog vi oss till linköping typ för att kolla på.... KOSLÄPP. haha jag har alltid pratat om att jag velat göra det, men aldrig gjort det. Så nu passade jag på. Vi åkte till en gård, det var vi och säkert 600 till. Kossorna var kanske inte så super roliga (film kommer) men det var extremt mysigt iallfall. Tog med hunden så vi gick där och gosa med kalvar, klappa lamm, och massa annat.

filmen på kosläppet kommer snart. nu måstejag se till att få in Kolmården bilderna - värt :)



mindre värt att jag kom på nu att jag har dansinlämning imorgon. Har inte kommit så långt.. eheh.ehe

love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0