har du träffat tomten då?

halva dagen har gått och jag har knappast gjort någonting. gått en sväng med hunden, kollat på film och klippt ihop en liten film från helgen. ska se om den vill laddas upp eller ej. Men här får ni en annan film så länge som är söt. Nu vill jag bara att klockan ska bli 4 så att olle kan komma hit med lite mat till mig. han behandlar mig som en handikap, men jag klagar inte!
nu ska jag läsa igenom explorius brevet man fick på informationmötet och tagga lite töntigt. det var så konstigt att sitta där på mötet och lyssna på de som hade varit iväg. "tänk, snart kan vi sitta där" viskade jag till min vän som satt bredvid och så fnissade vi lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0