Days Unplaced: 124


jag vill verkligen ha min värdefamilj nu. Blir så avundsjuk när jag läser om alla somhar fått så fina familjer. När vi var på informationmötet sa de att som senast kan man få sin familj siste augusti. - så sjukt sent! Tänk om man får veta sin familj då och så bara "du åker om två veckor".

Hur som helst så har jag ju fått veta garantert att jag kommer till michigan, vilket känns väldigt bra. Tror det blir jättebra! Jag har verkligen svårt att förstå att jag verkligen ska flytta till usa..

Kommentarer
Postat av: per

alltså gud vad roligt att du ska iväg! och att du ska till michigan kommer bli asbra tror jag, du kommer få en sann bild av hur amerika kan vara och det kommer vara världens mest fantastiska upplevelse. kan inte förstå att mitt utbytesår är över om bara 3 veckor! vi springer väl säkert på varann i norrköping någon dag tror jag allt. ha det fint!

2011-06-06 @ 05:34:53
URL: http://onthecount.blogg.se/
Postat av: persuasive essay

Och nu är det dags, när du ser att om du inte gör något, kommer det att göra mer och inte det sätt du vill.

Postat av: persuasive essay

Och nu är det dags, när du ser att om du inte gör något, kommer det att göra mer och inte det sätt du vill.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0