Explorius mejl


Fick mejl från explorius igår, med de olika avresedatumen. Det är så konstigt att man verkligen ska iväg. Grejen med avresedatumen är att jag troligtvis inte kommer få åka tillsammans med mina två vänner. Jag som hade sätt fram emot att åka till NY med de två. Men jag antar att det inte gör någonting, bara grejen är ju as cool.

1. Fredag 29 juli

2. Tisdag 2 augusti

3. Fredag 5 augusti

4. Tisdag 9 augusti

5. Fredag 12 augusti

6. Tisdag 16 augusti

7. Fredag 19 augusti

8. Tisdag 23 augusti

9. Fredag 26 augusti

10. Tisdag 30 augusti

11. Fredag 2 september

12. Tisdag 6 september

13. Fredag 9 september

14. Tisdag 13 september


jag tycker personligen att 23 augusti vore nice att åka, men det spelar inte så stor roll faktiskt.  men vore kul att dra efter att svenska skolan har börjat, så man kan sticka dit några dagar och säga hejdå till hela skolan. Men det spelar nte så stor roll!

Nu ska jag till skolan, åh jag önska så att jag fick min placering nu..
så himlans segt att bara vänta!

Men den som väntar på något gott...

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Blev ännu mer taggad på att åka när jag fick det mejlet med datumen! Förresten har jag frågestund på bloggen nu, fråga gärna :)

2011-03-19 @ 19:16:45
URL: http://amandakingen.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, det känns lite mer verkligt nu för min del får jag säga, att ha det svart på vitt! :D

2011-03-20 @ 11:59:19
URL: http://annafilippa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej! Läste att du fyller 18 i sommar, right? Då undrar jag en grej. Jag tänker också åka utomlands som utbytesstudent när jag fyllt arton (dock om två år). Men jag fyller också i mitten av juli och då, som du kanske vet, har trafikskolor stängt osv och jag skulle helst vilja ta körtkort innan jag drar till USA. Hur gör du? Tar du det innan eller efter året?

Tacksam för svar! :)

2011-03-20 @ 12:34:41
Postat av: veera

Yees :)

2011-03-24 @ 13:36:46
Postat av: Lisa

hejhej! :)

Jag har länkat dig nu :))

kram!

2011-03-24 @ 17:41:12
URL: http://itsfearless.blogg.se/
Postat av: Camilla!

Du borde ju åka, kommer bli helt grymt! The Kooks kommer, det kan ju inte bli bättre :) Gud vad kul att du fått familj förresten, vill också ha nu!

2011-03-24 @ 20:32:11
URL: http://lifeintechnicolor.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0