onsdag



idag blev jag väckt klockan tio med frukost på sängen. Har umgåtts med min fina pojke hela dagen. Har gått på stan, ätit paussallad, varit på candyland, planerat sommaren, hängt i stallet och ätit världens mysigaste frukost. Han flyttade in här hos mig idag och kommer troligtvis spendera hela veckan här mer eller mindre. Jag klagar inte. Imorgon är det torsdag, det är röd dag. Jag ska åka på hoppträning med totton min, åka och bada med olle och bara ta det så sjukt lugnt. Denna långhelg kommer bli så sjukt bra! Det blir shopping, bio, tacosbuffe, malin häng, julia häng, bada, sola, planera sommaren, äta godis, mysa, plugga lite och bara njuta av att sommaren snart är här!


love.

Kommentarer
Postat av: Carro :)

Sv; Okej, då gör jag det. Grattis!

Hahah näe inte än, men jag drömde att jag hamnade i Hawaii inatt... :p

2011-06-02 @ 11:53:13
URL: http://carlooos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0