ändrade planer



Oj, hann verkligen inte med datorn igår kväll. Direkt efter att olle slutade drog vi hem till mig och fixade oss lite, var hundvakt och lite så innan vi drog hem till olle för att fira hans syster. Idag ska jag sitta nästan hela förmiddagen och läsa teoriboken, sen ska jag övningsköra, duscha och fixa lite. I eftermiddag åker jag till enköping och jobbar, jobbet här hemma krånglar så mycket så jag valde att åka ner till enköping. Får se hur länge jag stannar men som längst är det väl till lördag eftersom att sen är det 18års fest, födelsedag och grejer :))


ska försöka ha med mig datorn, men sist ville inte mobila bredbandet fungera.. får be pappa hjälpa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0