18 år

Vill bara nämna att idag är det min dag.
Idag blir jag 18 och hittills har dagen varit strålande. Blev väckt av familj (- syster och häst) samt pojkvän tidigt imorse av vacker trestämmig sång samt massa fina och underbara paket. Bara grejen att få åka till usa, få ca 10 000 i fickpengar, betalt körkort, en till hund och en häst är ju världens bästa grejer som jag redan fått. Men de överröste mig med massa fina presenter. Fick lite träningskläder, pengar, cd skrivor (UNDERSKATTAT), en fjällrävenväska, godis och massor mer. Ikväll ska vi ut och äta, olle hänger så klart med. (och jag ska ha på mig min nya klänning) Och imorgon blir det heldag på stan med shopping och sen trerätters på restaurang - det av min fina pojkvän som skämmer bort mig alldeles för mycket. Jag fick även en tröja och presentkort på tatuering av min syster, ni anar inte hur sugen jag är - jag har ju redan 3st jag vet att jag vill tatuera in. Men har bestämt mig att vänta tills efter USA (suck)

love.

Kommentarer
Postat av: MATHILDA

Åh grattis i efterskott!!

Blir så nyfiken, vilka tre tatueringar ska du tatuera in? :)

2011-07-14 @ 22:20:25
URL: http://meliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0