världens bästa familj?


här är några av paketen jag fått. det är en jättefin klänning, en snygg skjorta att ha under tröjor, en tunika (som tyvärr sticktes och ska bytas), välja ut ett par JW ridbyxor, hårfärgsinpackning, smink, badbomb, godis, smycken, julstrumpa (internt), en jättefin kuversväska i ormskinn, bodylotion, underkläder, presentkort på gina, trisslott som jag vann 50 kr på (!!) och massa mer!

och så det bästa;

ett års träningskort på valfritt ställe samt ANSTÄLLNING med bra lön på pappas nya jobb. - I KNÄPPINGSBORG.

åh. jag älskar min famij. Nu nalkas det julbord - mysigt!

Imorgon åker vi tidigt mot småland för att fira jul med mammas släkt och sen på måndag blir vi kvar i småland och firar med pappas släkt.

Kommentarer
Postat av: melinda

åååh den från gina med prickigga armar e såååååå SNYGG!! ja lykades köpa en innan dem så fort såldes ut^^

2011-12-26 @ 22:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0