Tisdag

det var en väldigt fin tisdag, stressig men fin. Jag bjöd min pojke på picknick i sängen med loka, paussallad och lite paket. Väldigt mysigt, men vid halv 8 drog pojken hem och pluggade och nu ska jag snart göra mig lite kvällsmat. Sitter just nu och planerar fredagen lite, nämligen utgång på gång - jag är as tagg! Men först är det morgondagen med onsdag. Hittade tre fina klänningar på stan idag, två la jag undan och den tredje fanns inte i min stolek men hittade den nu på tradera. Ska fundera på saken, den ligger på 299 just nu men den kom in igår så den lär ju öka. ååh. rip min drömklänning.. jag kommer aldrig få äga dig </3


Kommentarer
Postat av: evelina

fin blogg och snyggt namn ;)

2011-12-06 @ 20:32:22
URL: http://evvesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0