I'm still alive!!


hej och förlåt. jag vet att ni tror att jag tagit första bästa plan till USA (okej kanske inte..) men det har jag inte. Jag har bara haft fullt upp. Idag satt jag på bilskolan från 10 till tre, sen fikade jag med mina klasskompisar, gick på stan med olle sen har jag spenderat kvällen med att chilla framför tvn med pojkvännen, godis och lite tacos. En helt okej måndagskväll! Nu ska vi sova, imorgon ska olle jobba, jag ska tillbringa yttligare en dag på körskolan - nu förstår ni varför jag inte bloggar så mycket va? Jag tillbringar all min tid där, jag SKA ha det där jävla körkortet innan jag åker. Nu ska vi sätta igång en film och sova lite. Godnatt mina lovers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0