Goda nyheter!

Vi alla somnade rätt oroliga igår. Men vaknade däremot mycket lugnare - Orkanen har gått ner från klass 2fara till 1, väldigt skönt! Så nu sitter vi på hotellrummet och fixar iordning oss. Jag drömde verkligen om orkanen inatt. Känner förövrigt att jag håller på att bli sjuk, halesen är svullen och näsan snorig - perfect timing! Just nu står jag och väljer vad jag ska ha på mig för kläder, vädigt svårt situation.


Idag kommer vi iallafall vara iväg näst intill hela dagen - kommer inte kunna uppdatera
- men sålänge kan ni ju tänka på om ni har någora frågor!


love,
E

Kommentarer
Postat av: Linn

sv: ja men jag menar det! :oo står ju om det är tidningarna och att massor har evakueras och så!

2011-08-27 @ 20:08:19
URL: http://linnlyback.webblogg.se/
Postat av: Linn

sv: ja men jag menar det! :oo står ju om det är tidningarna och att massor har evakueras och så!

2011-08-27 @ 20:08:19
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0