gladtjej!

trotts att jag nu ska gå och lägga mig pga feber och sjuk huvudvärk måste jag ställa klockan på nio. Har inbokad körlektion imorgon klockan tio, "varför inte avboka?" - kanske ni tänker då? Jo, för de öppnar inte för än tio, så jag har liksom ingen chans att avboka den på. Och ringer jag vid tio och säger att jag inte kommer så får jag nog betala för den ändå. jävla jävla jävla skit. jag hatar att ta körkort, jag hatar att vara sjuk, jag hatar att inte ha någon värdefamilj, jag hatar att jag troligtvis får sova utan olle inatt för femte gången sedan sommarlovet började, jag hatar att jag måste borsta tänderna innan jag somnar. bajsbajsbajs.


wellwell, godnatt mina lovers!

Kommentarer
Postat av: Linn

till usa of course! :)

2011-08-11 @ 22:11:13
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0