fråga

Hej :) Jag har en fråga, hur är det där borta nu? :)
ps. du har en jättebra blogg! Jag har följt dig jättelänge :)

Just nu är ju orkanen över, solen skiner och det är fint väder ute (fast det är sjuka mängder vatten på marken)
men plan är fortfarande inställda, vi måste hålla oss inne allaihopa för att ledarna måste följa med folk till flygplatsen (vissa ska åka ikväll) och man kan inte komma någonstnans med hjälp av gång här. Det är motorväg runt vårat hotell, så vi får spendera alla dagar på hotellet tills vi får åka härifrån. Det är lite jobbigt faktiskt, finns inte direkt så mycket att göra här. Men vi har det bra, folk börjar snart droppa av och åka till deras vfamiljer. Hoppas jag får åka snart!

ÅH. TACK - va glad jag blir!!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hej - en liten filmsnutt/intervju finns nu på plats.



http://nt.se/nyheter/?articleid=7073217



/T

2011-08-29 @ 15:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0