Flygplan

jag dör. Vet fortfarande inte när jag kommer åka. Nu vet ALLA utom jag och typ 5till - segt. Men imorgon bitti hoppas jag att jag får en plats på planet på tisdag. VÄGRAR stanna här till onsdag.. ÅH. blir så arg - varför just när vi var här? Hur som helst så är människorna här bäst i världen. Jag har lärt mig lite danska, lite norska men ingen finska alls. Haha, började nyss snacka någon konstig påhittad finska när jag pratade med en finsk kille här, han skrattade lite.. 


hur som helst, återkommer med information ang. planet. - men imorgon bitti vet jag nog
*snälla låt mig åka så fort som möjligt*

Men nu ska jag ner och äta lite kvällsmat, klockan är kvart över 9 här.
Det konstiga är att man är fortfarande rätt jetleged så man är så sjukt trött.
och jag har nog inte kännt hunger något, äter mest för att ha någonting att göra på detta tråkiga hotell!
(med världens roligaste människor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0