På bussen

Sitter på bussen nu, kissinödig.. Varför ska jag alltid bli kissenödig när jag inte borde? Linn, jag har fått ungefär lika "stor" Blåsa som du. Jag gick nämligen på toa för 30 minuter sedan..- så ni vet! (lärarna i amerika kommer få damp på mig..) kom fram En fin tjej/dam förut och gav mig komplimanger. Sen stod vi och pratade i typ 20 minuter att svenskor är Så snåla med att ge komplimanger till främlingar & vi lovade varandra att vi skulle skärpa oss. Det var rätt fint faktiskt! Bussen var förövrigt sen.. Så kommer komma försent till det lilla mötet. Det blir nog gött ändå. Jag glömde kameran men jag tror jag överlever. Nu funderar jag på om jag vågar gå på busstoan.. Urs. Jag hatar sånthär. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0