du får passa dig som satan.

när man är sjuk kan man göra såna man inte hinner annars. Som att dregla efter Oliver Theyskens kollektio som snart kommer ut. Jag såg att ginatricot får ut en kollektion som har inspererats av honom. tror det skulle komma den 12 maj. ska jag absout kika på. Just nu sitter jag i solen, på balkongen och läser lite elle, elsas värld och snuttar på en klubba.  det är så varmt och skönt att jag vill ta på mig bikini och lägga mig på gräset. men då lär jag ju aldrig bli frisk.. Nej så jag får sitta här ock svettas i min ensamhet. Stockholms biljetterna är iallfall beställda nu och jag är så jävla taggad!


så himla fett livet kan vara ibland hörreni!

ska försöka få mor eller far att inhandla en paussallad till mig sen.
åt inte sallad på hela dagen igår, pga feber & tandställningsgrej kunde jag knappt få i mig ngt.
(åt dock endast sallader i tisdags)
haha. nej jag är inte galen i det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0