torsdag 5 januari


Magen dödar mig. jag skojar inte den DÖDAR MIG. Trotts att jag bjöds på en miralekkur för inte så länge sedan.. Just därför ska jag spendera iallafall en timme framför det absolut absolut bästa jag vet (okej, näst bästa). För vet ni? Jag orkar inte ta tag i mitt liv just nu utan det får vänta tills nästa vecka. Då kommer skolan igång också. Och nu insåg jag precis att det snart är nästa vecka. Men det gör mig taggad också. Ska se till att åka in till stan med pappsen nästa vecka och fixa träningskort. Det låter väl rätt ballt? Jag har ett nytt nyårslöfte också. Jag ska inte äta mat på stan/shoppa kläder förrän i mars. Tror ni jag klarar det? Föresten reahandlade jag igår. En finfin poncho typ, men jag måste sy om den lite och innan jag börjar sy och klippa måste jag bestämma mig om jag ska behålla den eller inte.. frågorfrågor!

Kommentarer
Postat av: Linn

du har ju redan brutit nyårslöften om du handlade ponchon igår stördo! ^^

2012-01-06 @ 13:32:00
URL: http://linnlyback.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0