Tisdag 10 januari



Hej babys - jag är redan hemma. Blev att jobba typ en kvart idag. - värt. Åkte och hämtade gäster på norrköpingsflygplats samt bokade bord vid ett fik sen var jag klar. Rätt skönt!
Träffade lite fina människor på stan idag, lyckades även tvinga med en till Paus (där bröt jag första nyårslöftet..) och undertiden som vi satt där och pratade om allt man möjligtvis kan prata med en människa om så sjöng Ted om att det är tack vare oss som solen går upp och jag tänkte att visst fan måste ödet finnas, allt går om man bara vill, kärlek övervinner allt, live and let die, carpe diem osv.

Världen är så himla mycket finare om man lägger märket till detaljer och då, under tiden jag kollade på världen med nya, noggranna ögon så upptäckte jag min hemska utväxt och gick och köpte mig lite hårfärg.

Kommentarer
Postat av: mallan

åh herregud, jag läst uppväxt istället för utväxt! hahaha. fy vad hemskt!

2012-01-12 @ 00:25:37
Postat av: ewelina

haha! ^^

2012-01-12 @ 10:23:55
URL: http://evertsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0