Tisdag 10 januari

Sara om Tisdag 10 januari:
Jag tycker om din blogg riktigt mycket,
Men har en liten fråga som jag funderat på ett tag..
Varför går du så pass lite i skolan? Har du redan läst färdigt det andra eller blev det helt enkelt så när du kom hem från USA?



Åh. gullig du är! - TACK :D
Ja det blev lite krångel när jag kom hem från USA. Egentligen borde det inte ha varit det men jag går på en friskola. En scen och musikallinje där vi inte får välja själva vad vårat projekt sista året ska vara. Det måste handla om musikalen vi sätter upp. Man kan t.ex välja att skriva manus, fixa smink, marknadsföra mm. Denna musikal har premiär i januari vilket betydde att när jag kom tillbaka i oktober så hade de redan kommit så pass långt och det fanns ingen uppgift kvar till mig vilket gjorde att jag inte kunde ta studenten med de.

Därför valde jag att läsa de 3 "tungaste" ämnerna detta året. Ett av ämnerna började jag med direkt och de andra två börjar nu efter jullovet vilket känns bra. Då slipper jag läsa de tre ämnerna nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0