Söndag 15 januari

Varför känns det som att jag har sagt dethär förr? Men dagens planer blev lite ändrade. Haha, sällan-ställan. Spenderade iallafall förmiddagen med den bästa jag vet. Dock är jag nu helt ensam i huset, lite jobbigt faktiskt. Menmen, senare idag blir det afro/zumba pass och promenad med anna. Låter som en rätt bra söndag faktiskt. Även fast jag egentligen är för trött för att träna. Men om man står ut i två veckor så blir det sen en rutin. Och jag är rätt taggad faktiskt. Nu borde jag kanske kolla igenom plugget lite? Jag har prov på tisdag och har inte ens orkat kolla på't. Tur att jag lär mig rätt snabbt. Nu ska jag nog göra mig lite lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0