söndag - 1 januari


här är mitt jobb. ska se till att fota det lite mer när jag kommer dit, på onsdag!

wow. jag hade faktiskt ett väldigt fint nyår. Och vet ni? Jag tror att 2012 kan bli rätt bra det också. Jag började iallafall det nya året med att spela cod, kolla på tv och handla mat tillsammans med olle. Båda mådde faktiskt rätt bra eftersom vi drog rätt tidigt igår. Nu sitter jag iallafall på rummet och funderar på vad jag ska göra de komande dagarna. Kanske är det dags att köpa träningskortet som jag fick i julklapp? Jag är sjukt taggad på att börja träna faktiskt. Nej nu ska jag inte sitta här och pilla navelludd, får se till att boka upp komande veckan lite då det en så länge endast är 1h jobb inplanerat.

Hörde förövrigt rykten om att ha huset för mig själv i slutet av veckan, jag klagar inte. (cilla du vet precis vad jag kommer göra. haha!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och Olle tillsammans igen? :)

2012-01-01 @ 18:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0