Onsdag 11 januari




Åh. jävlajävla sadelutprovare som ställde in det efter att vi väntat på honom i 40 minuter. Hur som helst så gick min ponni väldigt fint idag vilket gjorde mig glad. Nu sitter jag och äter lite "lunch" - blev senare än planerat men gott var det. Nu ska jag fixa och trixa lite hemma innan klockan är halv sju och jag drar mig mot gymmet. (skulle så hemskt gärna vilja åka och köpa godis och kolla på film hela natten.. jävlajävla träning) Ska man vara fin får man lida pin, jappjapp. Det blir nog härligt när man väl är där. ZUMBA HERE I COME!! - Uppdaterar senare om hur passet var!

Kommentarer
Postat av: Amandah

Hej. Vad synd, ja det kommer mer när allt det som ligger ute nu är sålt. :)

2012-01-11 @ 19:06:02
URL: http://exeggutor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0