måndag 2 januari


hej igen där.

Blev en liten spontantripp in till stan för att träffa olle och äta lite hamburgare. gottgott. Nu är klockan halv 7och jag kom hem för kanske 1,5h sedan. Har läst igenom plugget lite men ÅH så tråkigt. Nu funderar jag på att kanske sätta igång en film och chilla lite till den. Får se vad det bjuds på. Imorgon ska jag nog till stan en sväng med mamma och köpa träningskort på worldclass jag är as taggad! KÖTTTA.

Föresten sitter jag just nu och kollar på sista minuten resor - vet ni att jag inte varit på någon SOLresa sedan.. 07-08 där någonstans. Sedan dess har det bara varit london några gånger och usa typ. Inte så illa pinkat heller iofs men vore så himla härligt att åka iväg och slänga sig på en strand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0