lördag 7 januari

Tjenare mittbenare.
Jag sitter just nu och pillar lite med företagsidéen. Det blir nog väldigt bra och jag är väldigt peppad. Ska prata lite med pappa imorgon om det hela. Han har ju startat sitt andra företag precis så han kan ju det där lite mer än vad jag kan. Så han har lovat att hjälpa mig lite. Känns väldigt skönt. Nu ska jag snart till stallet och rida en sväng i skogen med pollen ska faktiskt ta med hundarna också så att de får en ordentlig lunchrunda. Solen skiner ju också så det blir nog jätte skönt att komma ut igen! Ikväll har jag överraskat mor och far med att köpa allt som behövs till tacos. Underbara dotter..

----ä***
Äöööööööööööööööööööidggggggggg.
/en hälsning från tuwa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0