Fredag 13 januari

Det har varit en väldigt trevlig dag. Umgicks med klassen hela förmiddagen och drog sen en sväng till stan med anna och åt och shoppade. Hittade två fina tröjor och en vårjacka på myrorna - 305spännn. VÄRT. Hur som helst, nu är jag hemma och har umgåtts lite med familjen. Nu håller jag på och fixar mig lite inför kvällen, utgång som står på schemat. Ska dansa fastän hjärtat brister som man brukar säga. Är taggad som t-u-s-a-n. hejaheja! Nu ska jag gå på toa. Funderar på om jag ska färga håret sen, eller om jag ska vänta med det tills imorgon. Ska iofs iväg om mindre än en halvtimme. Måste lägga på lite makeup och ta en second funderare över dagens outfit. LOVELOVELOVE. Ha en fin fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0