6 januari

Du krymper plötsligt tjugo centimeter när du hittar hans gamla strumpa under sängen när du städar eller har slut på rena trosor och hittar hans kalsonger längst in i garderoben. Det är så lätt att rasa för små saker (de känns inte så jävla små).

Upprepa i huvudet jag är stark jag är stark jag är stark. Eller ännu bättre skrik ut det jag är stark jag är stark jag är stark.

För det är jag.

Idag är det 6 januari, det skulle vara våran ettårsdag och jag är patetisk och skriver töntiga inlägg på bloggen. Precis vad jag lovade mig själv att inte göra. Jävla balle.



Kommentarer
Postat av: Evelina

Ewe, att förhållanden tar slut är inte världens lättaste sak här i livet, snarare något av det svåraste! Ta din tid och va ledsen, gråt, få ut det!

Du kan prata med mig om du vill!

<3

2012-01-06 @ 12:49:05
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0