wow

wooow. jaag haar bråkkat meed min vpappa idaag. Deet var faaktiskt riktiikt hemskt. Fiick även vetta att han leser dena blogg (gr8). Såå - komer intee skrivva oom det här. Meen jaag kann sega attt det haandla omm min finasteee pojkansvän, hämrezan, bejtyg, attt jag inte bereettar saker for hunum (tydliiigen haar inte min vmor jort det haller..) samt aaaaallt annnaat. haan totaaalt balla ur ok jick for långt. (jaag vet snyg stavnig - pga att hann leser & översatter) Men jaag menar WOWOWOWOW.. 


mamma, pappa och ellinor - jag älskar er.
och:

papreena komer snaart som ni moste skjiva undre.
moste barra hita en datorr med skaner - for jaag far inte lona deraz.

Kommentarer
Postat av: annis

waadh brråckadä ni 0m?



(fin stavning ;))



duh wärkar gjöra allt duh can föör att pazsa in, vad krävher dehm igentligän aw deij?

2011-09-30 @ 20:00:46
Postat av: Jojo

jobbight läge.... omdu vil prataa - skype :) ( johanna.kylberg) jaaagg vet juh likksom huur dett är att åkahem

2011-10-01 @ 02:45:46
URL: http://jojok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0