vi är alla under samma måne.



Jag älskar halvdagar, 30 minuters lektioner och allt bara flög iväg. Kan inte fatta att det är torsdag redan imorgon, dagarna här bara flyger förbi. Idag blir det att vara med cordell tills klockan halv 5 då michelle och joel kommer hem, då blir det mat och sen cordellsträning. Ungefär så kommer alla onsdagar, måndagar och torsdagar se ut.. En gång följde jag inte med till hans träning, men då såg jag hur besvikna de blev. Så det är väl bara att hänga på! Skönt att inte ha musikal idag faktiskt. Men måste göra lite matteläxa och öva lite sånger till musikalen.

blev förövrigt frågad till bal idag, två gånger haha. Vi utbytessstudenter är rätt populära än så länge. - men eftersom jag redan har dejt så blev det nej. Känndes hemskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0