high school here I come!

klockan ringer 5.36 imorgon. Skolbussen kommer utanför 6.50. Jag har packat allt vad jag behöver förutom ett block - FREAKING GUD jag har glömt block.. Kanske finns något här man kan låna! - kom ihåg och kolla det!


wow. jag är helt äckligt mätt pga den goda bubble gum glassen. seriöst. det är det godaste jag någonsin ätit!
Men nu mår jag sjukt dåligt igen. Imorgon är det skola, jag är taggad. Jag och Nat ska efter skolan gå och boka tid med Mrs. Yegar - så vi kan byta lite ämnen och sånt. Sen blir det väl hemåt antar jag. Antingen plugga eller ut och springa/gå. Ta en dusch iallafall, för det får man ju inte göra efter idrotten.

morgon dagens schema:

matte, us history, ekonomi, lunch - köpa i skolan, idrott, kör.
ska försöka hinna uppdatera innan jag springer till bussen annars - önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0