musikal

ett av de två kakborden på helgens picknick.



oups. kollade precis på musikalschemat. Rep varje måndag,tisdag,torsdag,fredag och lördag - 7veckor framöver. Denna vecka är det dock bara torsdag. Sen börjar allvaret. FÄTT. måste dock se till att hinna med familjen, vännerna och plugget. Så om jag from. nästa vecka blir lite off här på bloggen så vet ni varför. - men jag ska göra mitt bästa!

Nu tror jag att maten är klar. Sen måste jag plugga lite till.. sjukt mycket denna vecka. Usa historia är värst - jag hatar det ämnet. HAHA. Har ett hälsa prov imorgon och mattequiz på torsdag. Men det ska nog gå bra. - måste plugga lite på hälsan bara, men matten kan jag. Har lite historiapapper som måste in också.

Har ju som sagt idrott på gymmet varje tisdag och torsdag - förstår ni hur helt slut man blir? Man har ont överallt och verkligen bara hatar sitt liv. Det är sjukt härligt!

Imorgon är det onsdag (whaat? det var ju måndag nyss?) dagarna här se rätt likadana ut därför går de så sjukt snabbt. Jag älskar det. - det gör jag verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0