Vanlig söndag.

BILDERNA VILLE VERKLIGEN INTE - finns på fejjan iallafall.

Vaknade vid 8 - SOVMORGON!! Hann inte duscha utan fick dra direkt till kyrkan. Åt donut frukost - det var rätt gott! Sen var det lite konsert, teater och lite as intressanta föreläsningar (av en väldigt fin kille). Sen var det vääärldens största picknick- ååh allt var så gott. Det var massa frukt, massa cupcakes, massa god dricka, massa onyttiga saker och MASSOR av fina människor. Kom precis hem därifrån. men ska dit igen och köra Amazing race med alla andra high school kids. Jag hoppas fina killen med lockiga håret är med..

Jag vill bara säga att jag ÄLSKAR dethär. Wow, alla är så trevliga och så fina. Och min familj bara fortsätter planera massa resor!!! (Tänker inte berätta - FNISS )

kan förövrigt säga att jag inte komma ha lika mycket tid vid datorn länge babes. Det är nu mitt liv börjar. Jag är så sjukt taggad inför allt att ni anar inte.

Visst, hemlängtan suger. Men det är det värt - för det är en helt ny värld här borta.
-Och den är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0