Torsdag


hade en rätt okej dag idag, missade nästan bussen till skolan, hade mattetest (gick ifs rätt bra), hade vikarie (läs vi hade en militär jävel) på us history, jag glömde lunchpengar, vi hade hälsa test, vi sprang en mil på idrotten, jag var överdrivet trött och bara flummade runt på kören. Sen var det åka buss hem och lyssna på fin musik - höjdpunkten. Sen åkte vi och kolla på cordells träning, sen var det volleyboll med kyrkan.

Nu sitter jag här och tuggar på en macka och ska snart ta en dusch, imorgon är det fredag - fätt!

Kommentarer
Postat av: josefine

hej jag tycker du är en jätte duktig och modig tjej!

och jag giller verkligen din blogg och rolig att läsa! jag önskar dig all lycka!

Men tänkte om du kunde beskriva hur det är att gå i skolan där borta? skulle vara jätte roligt! men ta det när du har tid! kram josefine!

2011-09-30 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0