taggad chei


Vet inte vad som har hänt med mig här, men jag har sånt himla träningssug i magen hela tiden. Wow, jag vill bara tränatränaträna och bli sådär härligt trött i kroppen - nivet! Just nu har jag dock inte så mycket tid för det pga musikalen, det är mest på idrotten som det blir av. Men i november är musikalen slut, och då ska jag dra med Michelle på zumba - FÄTT. jag är as pepp och jag tänker inte bli av med muskler bara för att jag åker till usa - TVÄRTOM. Christin, en vän till mig pratade idag om att hon dansade varje söndag (eller om det var lördag) ska kolla upp det och se vart och tid och sånt, för det vore ju as nice!

förövrigt hade jag ett fint samtal idag med michelle, hon är så gullig. Hon är lite som muminmamman tycker jag. Det är fint, jag sa iallafall att jag va sugen på att hitta på något med mina vänner. Så på lördag, efter cordells match blir det shopping med carol - TAGGEN.


Nu ska jag iallafall sova, det är bra för själen.
Jag ska fan bli personligtränare när jag blir stor!


OCH FÖRESTEN, ISTÄLLET FÖR ATT SÄGA "OH MY GOD" HÄR SÅ SÄGER MAN "MILEY CYRUS"
haha, jag skrattar lika mycket varje gång ^^


Det var allt för idag, nu ska jag sova. Imorgon är det 75 minuter på gymmet som gället - jag gillarT.

- åt föresten min första amerikanska pannkaka idag - gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0