sjukling

Everest Black Jeffrey Campbell Henry Kole

yeees- It's true. Jag är sjuk och ligger nu i soffan och kollar lite mejl och sånt. Har även satt igång en tvätt (duktig tjej) och ska väl plugga US historia sen *suck*. Hur som helst - ni vill kanska höra om musikalrepet igår? Vi fick manus - ändrade allt snuskigt till mindre snuskigt samt sjöng två låtar. - där en av de var min. Hur som helst, det gick bra och jag är taggad.
Ikväll ska joel och Cordell iväg och jaga, får se vad jag och michelle hittar på. Imorgon är det iallafall match för cordell först på morgonen, sen kommer angi och bill hit ett tag (vänner till familjen som jag träffat typ 35839475 ggr) - de är jättetrevliga. Vi ska äta lite mat tillsammans och sånt, sen ska jag till Carol och vi sticker och hämtar några utbytisar sen är det shopping time. - måste skriva en shopping lista på vad som behövs.
Är förövrigt väldigt sugen på dessa godingar - fintfint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0