Roligfakta - igen!



- det är så kul att Usa ändå ligger så efter oss när det gäller flörtning. Här drar man fortfarnde tjejerna i håret, tar deras böcker och sånt.

- har en så länge sätt en kille som ser helt okej ut. De andra - big nono..

- jag ändrade mitt schema idag.
Så från och med nu kommer jag varje dag ha :

- matte
- historia
- hälsa
- lunch
- idrott
- kör.

Känns sjukt bra!


- jag älskar verkligen kören.

- jag trivs bra här. Hemlängtan är jobbig ibland. Men jag vill bara säga att jag har det bra.

- pratade mer med människor idag i skolan.





lite mindre bra:

- alla lag är typ fulla.. alltså typ basket, volleyboll, cheerleading mm. så kanske inte blir något sånt för mig.
Men då får jag ge gärnet och komma med i musikalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0