PLANER

På fredag ska jag äntligen gå och köpa mig en mobil som jag kan ha här. Fortfarande osäker på om jag ska välja en bra som jag kan ta med till Sverige sen eller om jag ska satsa på någon dålig. - pappa vad tycker du?

Ska även kolla på Halloween kostymer. Det är tydligen jättestort här på landet. De gör laburinter av majsfälten och så vid midnatt får man karta och ficklampa . så ska man försöka hitta ut medans olika saker jagar än. - YEAH. As taggad!

Familjen har verkligen massor planerat. Men jag vill inte säga allt.. Men jag kan säga att vi ska åka forsränning!!
ni vet när man sitter i såndär gummibåt och åker ner för små vattenfall? - men resten får ni inte veta. För då kommer ni sluta läsa min blogg. Jag vill ju ha lite spänning!


Engelskan går förövrigt välidgt bra just nu. Känns bra!

Kommentarer
Postat av: din olle

jag ska sova snart - skriv när du är hemma igen så vaknar jag :D jag älskar dig baby!! <3

2011-09-08 @ 00:34:48
Postat av: din olle

jag ska sova snart älskling - skriv när du är hemma så vaknar jag! :D jag älskar dig min prinsessa <3 <3

2011-09-08 @ 00:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0