one way or another




idag hade jag matte test som gav mig A+, historiaquiz som gav mig C, hälsa uppgift som taaack vaaare ccccp uuungar gaav miiig C (skriiiiver koonstigt iblaand så atttt foolk inte kaan översäätta med gooooogle).
sen hade jag idrott på gymmet - JOBBIGT men härligt, samt allvarligt prat på kören. vissa där är bara cp - men det är så kul ändå. Imorgon ska jag vara som assistens på kören, Mr. Rosens högra hand som han beskrev det. Jag ska alltså vara som en liten extra lärare som hjälper de som behöver hjälp, skriver upp de som pratar för mycket, låter folk gå på toaletten och säger vad jag tycker och tänker om allt. Ska bli rätt kul.

pratade även med mrs. Shomaker idag - så nu är jag ute ur musikalen. Känns såklart lite segt, men ändå det ända rätta faktiskt. Efter skolan åkte jag skolbuss hem, lite fustrerande att det tar 4 minuter med bil att åka hem, 2h med skolbussen. Men jag gillar det ändå, jag lyssnar på fin musik, kollar på allt det vackra här i Michigan och bara försvinner i mig själv.

På bilden ser ni en brownie som var mitt mellanmål under bussfärden. haha. tycker den är gullig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0