ni är så fina..

åh gud, har läst hela din blogg nu och jag måste säga att du verkar SJUKT stark.
förr sommaren tröäffade jag en grekisk tjej på en språkresa, och vi blev bra kompisar så jag ville såklart hälsa på henne i somras. Me när jag kom dit blev det inte som jag tänkt mig, hela de 2 veckorna jag var där pratade hon BARA grekiska, hennes grekiska kompisar(som inte talade någon engelska, eller inte ville, förutom när de sa elaka saker till mig dvs. ugly var väl standarsrepliken!) var med oss hela tiden, killkompisarna snackade skit om mig och tjejkompisarna gav mig bitchblickar. Jag grät varje kväll, och det enda jag ville var att ringa min mamma och prata med henne men tror du det gick? NEJ! telefonjäveln hade gått sönder.. så jag genomled dessa två djävulska veckor, men vet du vad?
jag försökte göra det bästa av det. Jag undvek att vara med hennes vänner i största möjliga mån, jag badade så mycket som möjligt och solade, åt glass, åt crepe - semestergrejer helt enkelt! Och när jag kom hem var jag så sjukt stolt att jag klarat av det, och jag känner mig (låter cheesy, men seriöst..) vuxnare efter den där upplevelsen.

så om 2 veckor kunde vara en sån big deal för mig, fatta då hur du kommer växa efter det här året.

Håll ut(eller skaffa ny familj om de blir för jävliga haha) och gör det bästa av det:)
STOR KRAAAM



Kunde inte komma in på din blogg pga lösen behövdes. Jag vill bara säga ett stort tack. Du anar inte hur skönt det är att höra såna saker. Måste varit förjävligt att vara där i grekland med de där idioterna. Sjukt starkt av dig att vara kvar iallafall. Hela situationen här känns bättre nu, såklart går det mycket upp och ner. Men det är tack vare människor som du som gör det hela så mycket lättare. Wow. Kan inte tacka dig (er alla) nog.
HJÄRTAN x 98753948573 till dig.



wow. imorgon börjar skolan - jag är super excited och livrädd på samma gång. Matte första timmen, måste verkligen byta schema-  läskigt..

Kommentarer
Postat av: Hedda

juste haha, glömde att jag satt lösen hehe.. (trött tjej)

men gulle, bra att det hjälpte :) och allting kommer bli bättre när du kommer till skolan, om inte annat kan du börja äta hos nya kompisar för att slippa rostbrödet haha!

Lycka till, det kommer gå super!

2011-09-05 @ 21:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0